Skjermbilde 2021 06 29 kl 17 20 53
Spesialrådgiver

Hans Normann Tranberg

Hans Normann er en av Norges mest erfarne ideutviklere og kreatører innen PR, med over 12 års erfaring fra noen av de største byråene og selskap i både USA og UK.

Hans spesialitet er å skape kulturell relevanse for merkevarer med store ideer, strukturert med solid innsikt og førsteklasses strategi. Ideene hans har gått viralt globalt over 20+ ganger og nådd publikum i milliardklassen. Hans er også trendforutsiger, og hjelper merkevarer med å bygge kampanjer som er unike og fanger stor oppmerksomhet hos publikum.

Tidligere var Hans Director of Innovation hos PAPER Magazine i New York City, hvor han lagde store globale og virale kampanjer med store talenter for blant annet KFC, Target og Google. Hans har i tillegg flere års global erfaring i PR og markedsføringsbyråer som Creative Director etter å ha jobbet for blant annet Ogilvy og Ketchum i London, med erfaring i kampanjeutvikling for over 100 internasjonale og globale brands i fra teknologi, mat, drikke, alkohol, til mote og skjønnhet.

Hans jobber også kontinuerlig for den britiske designeren Christian Cowan på New York Fashion Week, og produserer moteshowet hans to ganger i året, samt har ansvar for utviklingen av alle kreative partnerskap.